Prekių grąžinimas/keitimas
- Nekokybiškų
Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos ar jų galiojimas pristatymo dieną
yra pasibaigęs) grąžinimo atveju, Bendrovė įsipareigoja pasiimti
nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju,
kai Bendrovė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja grąžinti Jums už
prekes sumokėtus pinigus.
- Apie
nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el.
paštu info@tutu.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra
pristatomos.
- Grąžinant ar
keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti
pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.
- Atsižvelgiant į
Bendrovės siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių
pristatymo dienos, turite teisę pareikšti Bendrovei pretenziją dėl vėliau
pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Bendrovė
įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant
pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus
prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.
- Pinigai už
grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į
mokėtojo banko sąskaitą.
- Prekių gražinimo sąlygos nėra taikomos:
- Kai
prekės yra greitai gendančios ar prekių, galiojimo laikas yra trumpas;
- Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir
yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių.