Prekių pristatymas/atsiėmimas
- Jūs, užsakydamas Prekes, galite pasirinkti Prekių pristatymo būdą,
t. y. pasinaudoti kurjerio (trečiojo asmens) teikiama Prekių pristatymo
paslauga. Galima rinktis pristatymą į OMNIVA, LP Express paštomatus arba
pristatymo į namus paslaugą.
- Jūs, užsakymo metu pasirinkę Prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigojate nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
- Jūs įsipareigojate Prekes priimti pats arba užsakymo sudarymo metu
nurodyti asmenį, kuris atsiims Prekes. Tuo atveju, kai Jūs (ar nurodytas
kitas asmuo) Prekių priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu
ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Jūs neturite teisės
reikšti Bendrovei pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Jūsų
pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą.
- Kai Jūs pageidaujate, kad Prekės būtų pristatytos ne Lietuvoje,
užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu.
- Jums pateikus užsakymą į kitus miestus Lietuvoje (ne Vilnių),
Bendrovė ar trečiasis asmuo Prekes pristato per 2-4 darbo dienas. Iškilus
nesklandumams ar Prekių trūkumui, Bendrovė nedelsiant praneša Jums apie galimą
ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Jus tai tenkina, Bendrovė toliau
vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Bendrovės pateiktas ilgesnis
Prekių pristatymo terminas Jūsų netenkina, pateiktas užsakymas yra
atšaukiamas ir Jūsų sumokėta pinigų suma grąžinama šiose Taisyklėse
nustatyta tvarka.
- Visais atvejais Bendrovė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Jums nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Bendrovės nepriklausančių
aplinkybių.
- Bendrovė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio
nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas
teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Jūs
gavote turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį
Prekių pristatymo metu.
- Prekių pateikimo Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui metu Jūs (ar Jūsų
įgaliotas asmuo) privalote kartu su Pardavėju arba Jums pristačiusiu
Prekes kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės(-ių) būklę bei pasirašyti
siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą (šalyje įvedus karantino režimą
Pardavėjas gali koreguoti šiame punkte aprašytą tvarką). Jums
pasirašius siuntos perdavimo–priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta bei
Prekės yra perduotos tinkamos kokybės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo
pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių)
komplektacijos neatitikimų nėra.
- Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė
pažeista, Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos
komplektacijos, Jūs privalote tai pažymėti siuntos perdavimo–priėmimo
dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo kurjeriui (trečiajam
asmeniui), surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės(-ių)
pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus tokių veiksmų Bendrovė yra atleidžiama
nuo atsakomybės prieš Jus dėl Prekių pažeidimų, kokybės, komplektacijos,
pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjot Prekės pristatymo dokumente.